Vragen over Private Lease?
Heb je een vraag over schade, heb je pech onderweg of heb je vragen over je Private Lease contract? Wellicht staat je vraag tussen de veelgestelde vragen. Neem anders contact met ons op. We staan voor je klaar.
VOOR SCHADE, REPARATIES EN DIEFSTAL:
Bij pech onderweg, schade of diefstal:
Per telefoon vanuit Nederland en het buitenland: 0031 88 532 74 00
Per e-mail op: schade@leasing.mobilize-fs.nl
Santander Leasing B.v.
Voor vragen over je Private Lease contract of betalingen neem je contact op met onze klantenservice via:
Telefoon: 0031 88 532 74 00
Email: via info@leasing.mobilize-fs.nl
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

Vragen over onze auto's?
Heb je een vraag over een auto, dan kun je het beste bij één van onze dealers terecht.
Vraag het de dealerDit is er bij Private Lease inbegrepen
Voor een vast maandbedrag rijd je in een gloednieuwe Alpine. Onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp zitten erbij. Je hoeft dus alleen maar te rijden en te laden.
Altijd onderhoud bij Alpine-garages
Lease je bij ons? Dan krijg je onderhoud bij officiële Alpine-garages. Onze experts houden je auto in topvorm.
Alle voordelen op een rij
- Rij altijd een nieuwe auto en bepaal zelf hoe hij eruit ziet.
- Met onderhoud, APK, wegenbelasting, verzekering en pechhulp erbij
- Geen onverwachte kosten achteraf
- Inclusief schadeverzekering voor inzittenden
Beschermd met het Keurmerk Private Lease
We hebben het Keurmerk Private Lease. Daarmee krijg je 14 dagen bedenktijd, eerlijke voorwaarden en bescherming tegen te hoge kosten.
